Friday, January 8, 2010

PT. FILLOMATIC GLOBAL INDUSTRIES JOB VACANCIES

URGENTLY

We are the leading company which specialize in total automated packaging machineries & robotic system. We invite you to join our prestigious team as :

1. SERVICE ENGINEER (SE)

Min. S1 Electronic / Mechanical / Mechatronic Engineering

Have knowledge PLC Programming

Willing to place in Jakarta

2. MECHANICAL DESIGNER (MD)

Min. S1 Mechanical Engineering

Familiar with Design, Solid work & Pro Engineering

3. ROBOTIC AUTOMATION PROGRAMMER (RAP)

Min. S1 Electronic / Physics Engineering

Have knowledge PLC & HMI Programming

Familiar with Robotic Analist System

Have knowledge in Electric & Pneumatic Component Usage

4. CONTROL ENGINEER (CE)

Min. S1 Electronic Engineering

Have knowledge PLC Programming

Have knowledge in Electric & Pneumatic Component Usage

Willing to place in Jakarta

5. ENGINEER (ER)

Min. S1 Electronic / Mechanical Engineering

Have knowledge PLC Programming

Have knowledge about Wiring

Willing to place in Jakarta & Surabaya

General Requirement :

- From reputable University with min. GPA 3.00

- Min. 1 years experience in related field will be preferred and fresh graduate are welcome

- Nice Appearance and Good Communication

- Must be fluently in English

Please send your application to :

PT. FILLOMATIC GLOBAL INDUSTRIES

Jl. Berbek Industri VII No. 1, Kepuhkiriman - Waru

Sidoarjo 61256 Telp. (031) 8484529

Email to hrd.fgi@gmail.com or recruitment.fgi@gmail.com

No later than January 30, 2010.

No comments:

Post a Comment

Pengin cari duit di internet? Baca ini...